niedziela, 19 maja 2013

Życie to ciągłe zmiany

Wczoraj w nocy patrzyłam z ukochanym przez lunetę i choć trwało to krótką chwilę..
nie zapomnę tego nigdy <3


MOJA DIETA

hmm..jakby to powiedzieć, ze względów finansowych muszę przestawić się na dietę ubogą w produkty
czyli na dietę DUKANA

Jeśli na Dukanie nie osiągnę porządanego efektu, lub choćby będę się obawiała efektu jojo
wrócę na 3D chili, mam nadzieję że do tej pory jakoś podreperuję się finansowo.
Póki co za pieniążki które przez ostatnie miesiące zaoszczędziłam kupię jutro coś absolutnie szalonego, o czym marzyłam :D

dopinane włosy CIP IN CLIP ON
z doczepiane.pl

Swoje włosy mam długie - tak za łopatki, czy tam sięgające do stanika.
Ale strasznie wolno mi rosną..żeby je zapuścić do pasa musiałabym czekać parę lat..
a mam te 20+ i chcę kudłami trochę pomachać i cieszyć się nimi póki jestem jeszcze "na gwarancji" :P
Myśląc o klipach już nie mam parcia na każdy cm swoich włosów i wreszcie obcięłam wszystkie wysiepane końce (ok 10cm)
Jestem teraz dumna z mojej naturalnej fryzurki - a to dzięki
masce do włosów WAX
Używałam najlepszych kosmetyków, drogich, tanich..wszystko działało tylko na chwilę.
Tą maskę poleciła mi koleżanka której włosy były na wykończeniu po naświetlaniach. Chyba nigdy nie miałam tak zdrowych I GĘSTYCH włosów.
Teraz nie obawiam się że moje włoski będą odróżniać się od lśniących gęstych włosów jakie sobie doczepię
A będzie to zestaw 55cm 220g



są to włosy naturalne/ludzkie
i pewnie jeszcze troszkę będę musiała je przyciemnić - zobaczymy :)
na pewno Wam je zaprezentuję :)

Trzymajcie kciuki bym podołała na nowej diecie i trzymała się jej do końca. 
Chciałabym wreszcie się dowiedzieć jakie możliwości ma moje ciało - i jak może wyglądać gdy będzie szczupłe i po roku fitnessu.
Jak wiadomo, nawet ćwiczenia nie dadzą nam innej sylwetki niż mamy-chciałabym zobaczyć jak będzie wyglądała moja.. z takimi zarysowanymi mięśniami.. co też ta Bozia i rodzice mi dali.

Myślę że ciekawość to lepsza motywacja do zmiany wyglądu niż desperacja jaką przejawiałam wcześniej, mówiąc sobie że jestem brzydka.
Bo przecież do cholery NIE JESTEM :p
także czas najwyższy wydobyć to piękno i je podkreślić ;p

 np. wczoraj zrobiłam sobie kreski na dolnej powiece których nigdy nie malowałam..
i chłopak był oczarowany :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz