poniedziałek, 20 maja 2013

NOWA DIETA - 1 DZIEŃ

Dziś zaczęłam Dukana - szczerze powiedziawszy zdecydowałam się na tą dietę ze względów finansowych.
Jestemw 1 fazie tej diety.
Spożywam głównie odtłuszczone produkty takie jak:
kefir, jogurt naturalny, serek wiejski lekki, mleko 0-0,5%, jajka. 
Ilość jedzenia ponoć jest dowolna, ale z tego co czytałam na forach ludzie którzy się objadali mieli marne efekty. np zamiast 5kg, jeden.
1 faza trwa 5 dni.
Ta dieta jest ryzykowna, dlatego konieczny jest w niej suplement z pełnym zestawem witamin, DUŻO WODY, i dobrze jest zainwestować  w colon C który reguluje pracę jelit, i likwiduje zaparcia.
Na rynku pojawił się nowy colon wspomagający odchudzanie - nawet w smaku jest lepszy od poprzedniego :P
Miałam już do czynienia z dietą która miała mi zniszczyć nerki itp.. słynna tłuszczówka/dieta białkowa.
Stosowałam się jednak do zaleceń i nie zapominałam o treningach dzięki którym spalałam nadmiar białka.
Czułam się po niej dobrze, ale to zdecydowanie najtrudniejsza z diet.

Mam nadzieję że Dukan naprawdę zadziała..jak na razie podchodzę do tego sceptycznie.


Byłam dziś u stomatologa.
Muszę przeleczyć swoje zęby, przy okazji zapytałam o wybielanie i czy to dobry pomysł.
Mam białą kość ale piję dużo kawy, niezdrowo się odżywiam i mam blisko osadzone zęby. To prowadzi do przebarwień a potem do próchnicy.
Pani doktor powiedziała że koszt wybielania w gabinecie to ok 500-600 zł.
Odradziła mi samodzielne wybielanie w domu żelem o wysokim stężeniu 10%-30%
nawet przy indywidualnie dopasowanych silikonowych nakładkach -to może być niebezpieczne. Mogą też powstać przebarwienia przy zbyt mocno wybielonych zębach, i raczej żaden dentysta później nie chce podejmować się naprawy.

Dla mnie wybielanie u stomatologa jest za drogie.
Pani doktor powiedziała że mogę sobie ząbki wybielić nakładkami opalescence już wypełnionymi żelem -łagodniejszym.
Jest to dużo bezpieczniejsze, no i zapewnia lepszy efekt niż paski wybielające które nie docierają do szczelin między-zębowych.

a wygląda to tak
koszt takiego wybielania zależy od stopnia wybielenia
za 5 kompletów nakładek zapłacimy do 100 zł
za 10 kompletów góra 200 z wysyłką.
jak dla mnie to bardzo fajna alternatywa - zastrzyki plus nakładki silikonowe robione u protetyka wyniosłyby dużo drożej i nie byłyby bezpieczne do użycia w domu.
A tak nie mogę się doczekać kiedy będę miała zupełnie zdrowe zęby i wybielę je sobie dzięki powyższym nakładkom.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz