poniedziałek, 27 maja 2013

Dukan..mamy problem

dzisiejsze ważenie - 73,9 kg / 172 cm  (podczas okresu) więc nie wiem czy naprawdę tyle ważę.

BOLĄ MNIE NERKI
piję za mało wody, a gdy zaczynają boleć wmuszam w siebie całą butelkę.
Problem też w tm że piję kawę, a ona mocno mnie odwadnia..
nie jem 5 posiłków.. góra 4 na dzień.
Biorę witaminy i colon c.

muszę zmuszać się do picia bo uszkodzę sobie nerki - a nigdy na żadnej diecie nie miałam takich dolegliwości :(

Co do włosków - są piękne i efekt jest niesamowity, ale po zakręceniu lokówką w ciągu 1h się wyprostowały.
poza tym kolor jest jak mój naturalny - ciemny ciepły brąz.
Jednak 2,5 roku temu RAZ pofarbowałam włosy na czarno.. i do tej pory mam smoliste końcówki.
W dodatku mam lekko kręcące się włosy i ich końce odznaczają się od prostych indyjskich.

Dlatego dziś muszę zainwestować w prostownicę z powłoką ceramiczną i 3 opakowania farby bez amoniaku w kolorze ciemnej czekolady - tylko tak wyrównam kolor.
Tych włosów jest tak dużo że spokojnie pójda na nie 2 pudełka farby. Na moje- za łopatki- idzie jedno całe.

lista zakupów:
1. Prostownica z powłoką ceramiczną
2. 3 opakowania farby do włosów
3. odżywka w sprayu do włosów
4. szczotka z włosiem naturalnym lub syntetycznym-do włosów doczepianych
5. spinki do podpinania swoich przy doczepianiu clipów.

wczoraj kupiłam piękną szyfonową spódnicę z uwaga - podszewką do samego końca a nie po pipę.
Jak dla mnie tak krótkie podszewki wyglądają po prostu tandetnie
a to moje szmaragdowe cudo :)

i jeszcze TAKĄ co o niej sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz