piątek, 10 maja 2013

Biorę się OSTRO za siebie !

Mam 25 lat
172 cm wzrostu
77 kg wagi

wczoraj kupiłam dietę 3D Chili i treningi Ewy Chodakowskiej na video. mój cel to 60 kg.

Moje pierwsze zakupy 3D - zaczynam w poniedziałek więc powoli kompletuję produkty.


 

Na tym blogu chę umieścic jak najwięcej informacji o tej diecie, o tym jak się będę na niej czuła..
Będę się z Wami dzielić także zdjęciami przygotowanych potraw i moimi postępami w kg i cm.
 Bedziecie mogli zobaczyć jak leniwe dziewczę które spędziło ostatni rok jedynie przed monitorem komputera zmaga się z ćwiczeniami, zakwasami i jak będzie cieszyć się z efektów.
Będę tu zmaieszczać interesujące mnie materiały dotyczące fitnessu, odzieży sportowej, sprzętów itp.
To będzie swego rodzaju dzienniczek który ułatwi mi to zadanie, i dzięki któremu będę miała przejrzystość tego czego dokonałam i co musze poprawić.

A mam nadzieję zmienić dzięki temu nie tylko swoje ciało ale i umysł.
Trzymajcie za mnie kciuki.
Startuję w poniedziałek !!!
..po komunii siostrzenicy i sytym obiadku :D

4 komentarze:

  1. jestem z tobą! Dość marudzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Walcz, walcz, walcz!
    Dasz radę, ja już 3 kg zgubiłam i ćwiczę codziennie z Ewą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a masz do tego jak as konkretną dietę czy po prostu metodą "żryj mniej" ? :)

      Usuń
    2. Jem 5 razy dziennie, śniadanie do pół godziny po przebudzeniu i żadnej diety. :)
      Trochę mniej jem mięsa i zrezygnowałam ze słodyczy. :)

      Prawie od dwóch lat nie jadłam śniadań, więc ciężko mi się było przestawić, bo rano zawsze miałam pełny żołądek. Teraz jak wstaję to jem prawie od razu. :)
      Efekty widać, brzuch mam spłaszczony, ale jeszcze dużo mi brakuje do perfekcji.
      A! Zapomniałabym, używam dwa razy dziennie balsamów wyszczuplających z Joanny. :)

      Jeszcze dobry jest peeling z fusów kawy i żełu do mycia, myję nim brzuch i inne miejsca problematyczne i ładnie wygładza i napina skórę, do tego spala pomarańczową skórkę. :) Polecam spróbować. :)

      Usuń