wtorek, 21 maja 2013

Dukan - faza 1 - dzień 3

Moja waga dzisiaj 74,9 kg
kolejne - 0,7 kg

Nie wiem czy to są zadowalające efekty..
Według obliczeń Dukana powinnam w pierwszej fazie zrzucić nędzne 1,45 kg .
Mam jednak nadzieję że moje efekty będą lepsze, jak u innych którzy chudną w pierwszej fazie 5kg.


Muszę się pochwalić :D
Bo jaram się okrutnie i wyczekuję kuriera
wczoraj kupiłam swoje włoski z doczepiane.pl w kolorze ciemny brąz - 55cm 220g
największy zestaw dostępny na rynku !

Tutaj jakaś dziewczyna prezentuje średni brąz ale ma swoje naturalne włosy takiej samej długości jak ja - więc już widzę jaka będzie różnica :D


Dzisiaj  w planie - kefir, jogurt i filety z mintaja na parze.


 OBŻARSTWO mnie dopadło dzisiaj
ja to jednak jestem słaba
albo monotomnia tych produktów mnie tak dobija, brak kolorów, wszystko białe i nijakie.. nie wiem jak inni mogą zachwalać dukana jako SMACZNĄ dietę.. na pewno faza I taka nei jest.
W sobotę przyjdzie ratunek w postaci warzyw.. nie mogę się ich doczekać :(

na 3d chili polubiłam nawet szpinak którego nie znosiłam. Mam nadzieję że druga faza dukana będzie smaczniejsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz