piątek, 9 sierpnia 2013

Po 1 tygodniu karczku/tłuszczówki

- 3,4-6 kg
3 lata temu z pomocą centrum Gacy schudłam w pierwszym tygodniu 3,7kg.
Więc jestem zadowolona z wyniku.
Miałam iść starą wersją - 3 tyg tłuszczówki
Ale przez te upały nie mam siły.
Prawie wcale nie ćwiczyłam..a tak nie może być.
Przyjmuję witaminy Bodymax Sport i Colon C odchudzanie.
Mimo to mam kołatania serca, zawroty głowy, zaćmienia, i czuję totalne osłabienie.
Wszystko przez UPAŁY które nikomu żyć nie dają nawet w nocy ;(
Odchudzanie w taką pogodę to naprawdę ogromna męczarnia.

Czuję się strasznie, dlatego dojem mięsko które mam i przechodzę na dietę metaboliczną tą z płatlkami owsianymi i śliwkami, i na obiad z kurczakiem i brązowym ryżem.

W sumie to zabraniają korzystania ze starej diety i ciągnięcia tak długo tłuszczówki..
Upały skłoniły mnie do posłuszeństwa i przejścia na nową wersję, gdzie już w drugim tygodniu mam dietę metaboliczną.
Nie mogę się doczekać.

1 komentarz:

  1. Może jednak warto by było zgłosić się np. do Vimedu, gdzie ułożyliby ci dietę zgodną z twoją grupą krwi i złożoną z produktów właśnie dla ciebie odpowiednich, zamiast niszczyć sobie organizm internetowymi "hitami"? Tym bardziej, jeśli masz problemy z sercem.

    OdpowiedzUsuń